آقا یه 2 تا عکس بزارید یه شوری ایجاد شه :دیمنتظر عکس هایی زیبا از سیستم تست باشید .
عضو VIP شهرسختافزار
آقا یه 2 تا عکس بزارید یه شوری ایجاد شه :دیمنتظر عکس هایی زیبا از سیستم تست باشید .
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
D J V A H I D (16-06-10), Shahryar (16-06-10), vandelin (17-06-10), ViViD (16-06-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks